torsdag den 6. juni 2013

Glade pelargonier

 Pelargonier giver en dejlig, romantisk sommerstemning i haven.....



Her står nogle af mine pelargonier . De er så søde og så forskellige i blomst og blade.



"Isabelle" hedder denne smukke stjernepelargonie.


" Barbara Eldrige" har sådan nogle fine lysegrønne blade.



"Backenwood" med dobbelte blomster.



"Star Flair" fin stjernepelargonie med flotte, blågrønne blade.



"Geraldine" med sart lys midte.

 "Noel Gordon", rosenpelargonie.



"Barbara Eldrige" , rød, hvid og pink.

Frodig drivhushygge inde og ude.

6 kommentarer:

  1. Det var da riktig mange lekre sorter du har. De er så tidløse pellisene. Man kan da ikke leve uten dem i hagen:)

    SvarSlet
  2. Ja du har da mange fine pelargonier, det er lige noget for Bente Elmbjergs Eden og Birgitte på nettet. De er samlere af pelargonier.

    SvarSlet
  3. Ja du har da mange søde pelargonier…guf og tak til Lisbeth som sendte mig linket!

    SvarSlet
  4. Så mange flotte pelargonier du har!

    SvarSlet
  5. Det ser dejligt ud med de mange pelargoniaer. Star flair blev min favorit i lige denne skønne kavalkade.
    Kh Rose

    SvarSlet
  6. Hej. Det ser virkelig pragtfuldt ud. Dine pelargonier ser sunde og kraftige ud. Det var et smukt syn. Jeg fik linket af Høneballehaven, det blev jeg vel nok glad for!

    SvarSlet