lørdag den 11. maj 2013

Majlykke

 Maj er en magisk måned, og jeg kan ikke følge med....

 Alting gror og blomstrer og lyset er  så forårstærkt
 Alting grønnes og alle grene får blade og blomster på....


Majlykke er....


- at se på den hvide bænk i forårslysets skær- den står så roligt og kalder mig til hvile
- at se morelens blomster med kuglerunde, fine pudderduske





- at se den første sommerfugl på en fin narcis 

- at se fine, frynsede tulipaner med hvide vibeæg som baggrund
- at se på den fine stol flankeret af flotte tjørnestammer
- at se på den gamle junges grålige nuancer sammen med judaspenge

- at se, at de frø jeg kastede i efteråret er blevet til dejlige, små judaspengeplanter

6 kommentarer:

  1. Tak for de skønne og stemningsfulde billeder. Der ser skønt ud i din have.

    SvarSlet
  2. Kom tilfældigt forbi - og sikke skønne fotos. Tak for kigget!
    Bedste hilsner
    Bente Holst
    http://benteholst.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor har du fanget maj-stemningen flot :-)

    SvarSlet
  4. Hej Navnesøster.Pragtfulde billeder fra din maj have,hvor det hele blomstre.Har også lige lavet et indlæg med blomstrende træer.
    Maj måned er min absolutte ynglingsmåned.
    God dag Jette (mit lille gods)

    SvarSlet