mandag den 8. april 2013

Stemningsskabende....



Se, sans og skab stemning i haven !


En dejlig  have er ikke kun planter, blomster og træer.
Jeg holder meget af små opstillinger i haven . Jeg  bruger krukker, vaser, gamle jernting,
skodder,  vinduer, vandpumper, harver, kasser, træting, zinkbaljer, kander, vaser, møllesten,
hulsten, fuglebade, spejle, relieffer, smykker, bånd og meget andet.




En dejlig buket med kodriver pynter på bænken



Gammel vandpumpe med patina er en lille skulptur på gårdspladsen



Gammel madrasfjeder, smykker, trækasse og lampekupler.


Zinkkander og slidt bord  i turkisgrønne farver



Fine krukkemønstre på smedejernskrukken


Gipsfigur og møllesten

Lille fuglehus i solskin

En lille smule kitch skal der også være plads til

Gammel harve som espalier


Urtepotten har fået bånd og broche

6 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, det er jo kun fantasien der sætter grænser, desværre har jeg ikke så megen fantasi, men så kan man jo blive inspireret her i blogland:-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  2. Gode billeder.
    Hvor er du dog kreativ. Jeg holder også af gamle ting.
    Smuk buket i en fin gammel kande. Står der ikke et stort A i bunden af kanden og Sonja... ? Det ligner stellet Sonja.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Jo, kanden er fra sonjastellet fra Aluminia ca.1950erne.
      Jeg har en del af det, på grund af den skønne lyseblå farve.

      Slet
    2. Ja det er en fin gammel stel. Vi har for år tilbage handlet med genbrug/antik. Vi har udhusene fyldte med gamle ting.
      Nu sælger vi betonfigurer og andet til haven, men jeg håber på at kunne sælge lidt af de gamle ting også. Jeg skal bare have noget af det fundet frem og sat ind i forretningen.
      Ha´ en god dag.

      Slet
  3. Ih, hvor er kodriver buketten vidunderlig! Skøn stemning der bliver skabt rundt omkring i haven med dine fine gamle sager.
    Kh Rose

    SvarSlet
  4. Your garden is a real dream ! I love everything
    xoxo from PARIS

    Joëlle

    SvarSlet